פורטל עורכי דין

עורך דין לענייני משפחה וגירושין

עורך דין לענייני משפחה, יודע כשהוא עובד עם לקוחות, הוא צריך שני דברים: אמפתיה משמעותית ומומחיות עמוקה בדיני גירושין ומשפחה. כמובן, אפשר להסתדר רק עם אחד מהם, וכבר לעשות שירות ללקוח. ועם זאת, השילוב של שניהם הוא שילוב מנצח. והסיבה לכך, היא שעורך הדין לגירושין יכול לתמוך בלקוח בתהליך הגירושין, ברמה האנושית (וזה אולי, לא פחות חשוב ואף יותר מתהליך הגירושין עצמו), ומצד שני, יכול להוות עורך דין גירושים מן הרמה הגבוהה ביותר, שיכול ללוות בחוזקה, בעוצמה ובביטחון את לקוחותיו עד להשלמת התהליך.

רשימת עורכי דין משפחה וגירושין

השילוב הקדוש של עורכי דין לענייני משפחה: אמפתיה ומקצועיות משפטית

שכן, גם אם שני הצדדים לא בהכרח יכירו בכך, תהליך גירושין יכול להיות מאוד אמוציונאלי, ויכול להעלות רגשות מן הבטן. כעסים ,כאבים, עצב ושלל רגשות שאולי היו מודחקים זה שנים, מוצאים את דרכם לעלות לפני השטח. והנזכרים לעיל, יכולים בהחלט להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות. עורך דין גירושין מהרמה הגבוהה ביותר, עורך דין גירושים הניחן באמפתיה של ממש, לא ייתן לזה לעצור אותו. לא כי מדובר בעורך דין לענייני משפחה שדורס את הלקוח ו/או "מדבר מעליו", אלא כי מדובר בעורך דין, עם אינטליגנציה רגשית מספקת.

עורך דין גירושין זה שומע את הלקוח, באמת מקשיב לו, מבין באיזה מקום הוא נמצא, נותן לו מקום חם ומכיל, וכמובן – אנושי. ועם זאת, לא שומט את נשקו, לא מתפרק תחת הלחץ הרגשי, ולא יוצא מפוקוס במסגרת התהליך המשפטי, שעבורו נשכר לעזור עורך הדין לענייני גירושים. למעשה, עורך דין לענייני משפחה, באותה מידה, בה הוא יכול להקשיב ולתת כתף תומכת, יכול לכוון בעדינות אך בקשיחות קשובה ורכה לעבר היעד עבורו הלקוח וערך הדין התאספו. השלמת תהליך הגירושין תוך שמירה על זכויות הלקוח ומשפחתו.

עורכי דין גירושין: לתת לכולם מה שהם צריכים

לעורכי דין לגירושין יש מלאכה מרובה, הידיים שלהן מלאות במשימות. בין היתר, כי זה לא רק האתגר הממשי של לנווט בעולם הרגשי של לקוחותיהם, ולוודא שהלקוחות רואים את המציאות "כמו שצריך", מבלי ערפול רגשי. אלא כי יש גם משימות משפטיות של ממש. בתהליך גירושין, עורכי דין גירושים יכולים להתחיל ולפרק סוגיות שונות הקשורות לתהליך, כמו משמורות, סוגיות בחינוך הילדים, מזונות, חלוקת רכוש, בעלות על נכסים ועסקים וכן הלאה. כך על עורך דין לענייני משפחה לדעת גם כיצד לנווט בסוגיות המשפטיות השונות ולהבין מהי הדרך הנכונה ביותר עבור הלקוח ומשפחתו.

אנחנו לא רוצים לקבל החלטות מכעס, או מתוך רצון לפגוע, או להימנע מפגיעה, אלא מתוך אהבה. ועורך דין  לגירושין מיומן, שרואה את התמונה הרחבה, מבין שבעומק ליבו של הלקוח המשאלה הפשוטה לתת לכולם את מה שהם צריכים. כך שעורך דין טוב לענייני משפחה לא ינסה לשלהב את הלקוח, לדרוש את כל הרכוש והזכויות של בן הזוג או בת הזוג השני/יה, אלא דווקא יכוון אותו בעדינות לשביל האמת. לשיקול הדעת המקורי. להחלטות שעוד כמה שנים הלקוח יסתכל עליהן אחורה ויחייך בעדינות, כי יידע שפעל באופן יפה ומכובד כלפי משפחתו ובני/בנות זוגתו/זוגה, ודאג לשלום הבית, גם לאחר שהבית מתפרק ונבנה מחדש. על כן, אפשר להגיד שעורך דין טוב לענייני גירושים מוצא את הפתרון האופטימאלי, המיטיב והשקול עבור לקוחותיו תוך ייעוץ אמין ורגיש.

עורך דין לענייני משפחה: להבין שיש בעיה ושזה הזמן לגדול

יש עורכי דין לענייני משפחה, שחושבים שלנגיף הקורונה יש תפקיד מסוים בשיעור הגירושין בימינו. הסיבה לזה, לדעתם, היא שבימות הסגרים, בני הזוג הנשואים קיבלו את ההזדמנות לחלוק מרחב משותף לשעות מרובות של היום. התאוריה היא, שאלו שלא התאימו, או שהיו להם בעיות שטרם קיבלו מענה ועד אותו רגע טואטאו מתחת לשטיח – לא יכלו לחמוק יותר מן הרגשות הפצועים והכואבים שהצטברו להם לאורך שנות "הביחד" שלהם. על כן, עורכי דין לגירושין יכולים להסביר בנקל, ואף להצדיק את מה שקרה בקורונה, כזרז חיובי לפירוק של מערכות יחסים שכבר לא עובדות, כדי להראות לאנשים איפה הם נמצאים במערכת היחסים שלהם. עורכי דין לגירושים לא בהכרח יגידו שזה מחייב פרידה או גירושין, כאמור, אך רבים יסכימו שזה מערב מודעות, נכונות להגיע לפתרון ולגדול ביחד – או בנפרד.

עורכי דין לענייני גירושין: פתרונות מותאמים אישית לרגעי החיים

גדילה בנפרד, היא כמובן ההסכמה להיפרד, גם אם לתקופת זמן מסוימת, גם אם כסימן שאלה. עורכי דין לענייני גירושין, יכולים להצביע על אלמנט נוסף בתקופת הקורונה. שכן, אם לאחד הילדים יש קורונה, ייתכן שהוא יתבקש להישאר בבית ובמרחב בו הוא כבר היה מלכתחילה. הדבר עלול להשפיע על ביקורים, וחלוקת משמרות. עורכי דין לגירושים יכול להסתכל על מאפיינים מסוימים של התקופה, תנועות ומגמות בעולם המשפט ולשקף באופן ברור ללקוח, מה יכול להשפיע על תנאי הסכם הגירושין הסופי. שכן, גם אם עורך דין לענייני משפחה עזר בניסוח הסכם משמורת איכותני והולם עבור שני הצדדים, יש לזהות שבתקופת הקורונה, גם זה עלול לא להחזיק. וזאת כי יהיו מצבים מסוימים שהילדים פשוט לא יצאו מהבית ועל כן המשמורת לא תחולק כבהסכם המקורי.

כך שלכל הפחות, כדאי להתייעץ עם עורך דין לענייני משפחה כדי להבין מה מומלץ לאסוף במקרים בהם אחד ההורים לא אוסף את הילדים מהבית של ההורה השני. או במקרים בהם הוא לא מוכן לקבל את הילדים לביתו בהתאם לחלוקת זמני השהות. עורך דין גירושין יכול להציע אפשרות לפיה ההורה המחזיק במשמורת העיקרית, לאור הנסיבות, יתמחר את השהות הנוספת שקיבל עם ילדיו בערך כספי מסוים. וזאת כי מדובר בזמן מסוים שההורה היה יכול להשקיע בעבודה. מה גם, שעצם אירוח הילדים יכולה לערב הוצאות ועלויות נוספות. עורך דין גירושים יכול לעזור להורה בעל המשמורת הנוספת, בהינתן הנסיבות, לראות מה הן האפשרויות שלו כדי לקיים את תנאי הגירושין המקוריים.

לסיכומו של דבר – מדוע כדאי להיוועץ בעורך דין מומחה לענייני משפחה

יש שיגידו, שעורכי דין לגירושין די דומים לרופאים, מתוקף תפקידם. והסיבה לכך, כי הם יושבים במשרד, ולקוחות מגיעים כדי לפגוש אותם ולספר להם את מצבם. בעוד שעל עורך הדין לענייני גירושים, לאבחן את המצב ואפילו להציע פתרון. נקודת דמיון נוספת, היא הערך באבחון נכון ומוקדם, שלא נאמר מקצועי. כך שבמקום שהלקוח ינסה להבין עבור, ובזכות עצמו, איך נכון לו להתנהל – עורך דין גירושין יעניק את המענה המקצועי המדויק ביותר לנסיבות, בהתאם לרמת ניסיונו, מיומנותו והשכלתו.

כך שתפקידו העיקרי, במקרה זה, של עורך דין גירושין, היא להעניק הכוונה נכונה, חכמה ומקצועית, לקדם להסכם ראוי ומכבד את כל הצדדים והילדים המעורבים, ולנהוג בתבונה באופן כללי בתהליך זה. עורכי דין לענייני גירושים מסוימים יגידו שלדעתם זו הדרך הנבונה ביותר להתנהל. על פני "לירות מהמותן", ולנסות להגיע לאיזה פתרון, או למנוע מהמצב להתרחש. עורך דין לענייני משפחה נשאר רגוע, רואה מה קורה, ומעניק תשובה מקצועית ורלוונטית שתעזור ללקוחותיו להתקדם לשלב הבא בחייהם בביטחון, אומץ וענווה. כך שיש הרבה ערך בקבלת עזרה מקצועית. גם אם המצב נראה טוב, גם אם אין רגשות כבדים או גבוהים, גם אם המגמה היא ללכת לכיוון הסכם מכבד בכל מקרה. ייתכן שעורך דין מומחה יכול לעזור לשני הצדדים לסגור ולהשלים את המעגל על הצד הטוב והפשוט ביותר, לפחות ברובד המשפטי.

עורך דין משפחה וגירושין

פורטל עורכי דין

Let's have a chat

הזמנת שיחה עם יועץ שיווק